Németországban a gyógyszertárakba a járvány okán előírt távolságszabályok betartása érdekében az Apostore fejlesztett egy „digitális komornyikot”. A digitális oszlop feladata az érintés nélküli belépés-vezérlés és a várakozás alatti tájékoztató kommunikáció. Az alkalmazott szoftverek és az integrált érintőképernyők szükség esetén lehetővé teszik az ügyfelek önálló információs portáljának használatát is.
Csak korlátozott számú ember tartózkodhat egyenlőre a belátható jövőben az üzletekben. “A gyógyszertárak és más kiskereskedők kénytelenek érvényesíteni a belépési korlátozásokat” – nyilatkozta Christopher Thielen, az Apostore vezérigazgatója. Ennek eredményeként jelentősek a sorban állások a nyilvános terekben, a várakozási helyzetek növelik a stressz potenciált. Az az információhiány gyakran katalizálja a feszültségeket.
Első vevői kapcsolatfelvétel
A digitális komornyik (Digital Butler) a gyógyszertárak és kiskereskedők számára megoldást kínál az első vevői kapcsolatfelvételre kommunikációra.