Cisco Webex fejlesztések a professzionális távmunkához

Kiemelten fontossá váltak a távoli munkavégzést támogató biztonságos együttműködési megoldások – nem csak az IT-vezetők számára. A Cisco piacvezető együttműködési megoldása, a Webex az idén áprilisban kereken 500 millió bejelentkezést regisztrált, a résztvevők pedig összesen 25 000 millió percet töltöttek ezen a felületen – a szokásos forgalom háromszorosát.cisco-webex

Nyilvánvalóvá válik, hogy a biztonságos távmunka hosszútávon is velünk marad. A Cisco most új fejlesztéseket jelentett be a Webex-platformhoz, amelyek között iparágvezető biztonsági megoldások, kapacitásnövelő innovációk, valamint a Box tartalomkezelő és az Epic egészségügyi platform integrációja is megtalálható.

A legfontosabb Cisco Webex fejlesztések

Az utóbbi időben a Webex használata a gördülékeny munka fontos eszközévé vált, a felsőoktatás, a kórházak, a kormányzati intézmények, valamint az üzleti szereplők számára is. A Cisco látványosan növelte a Webex adatközponti kapacitását, ennek eredményeképpen a platform korábbi erőforrásai megháromszorozódtak.

A távoli munka növekedésével a biztonság minden eddiginél fontosabbá vált. A Cisco elkötelezett a biztonság, az adatvédelem és az átláthatóság iránt – ennek köszönhető, hogy a Fortune 500-as cégek 95%-a használja a Cisco együttműködési megoldásait. A Cisco most új biztonsági funkciókkal bővíti a Webex platformot. Ezek közé tartoznak az adatvesztés elleni védelem (DLP), a Legal Hold, valamint az eDiscovery to Webex Meetings megoldások.

A Cisco az eddigi végponttól végpontig történő titkosítást továbbfejlesztve, a GCM móddal rendelkező AES 256 bites végponti titkosítást is bevezette a Webex platformon, amely védi az online megbeszélések adatait.

A Cisco felméréséből  (CIO Perspectives 2020) kiderült, hogy az informatikai vezetők kétharmada számára jelenleg az IT-rendszerek összetettsége a legnagyobb kihívás. A leggyakoribb kérdések a „hogyan tudjuk a leghatékonyabban támogatni a távolról dolgozó munkatársakat”, illetve a „hogyan tudjuk még biztonságosabbá tenni az irodai környezetet” témákhoz kapcsolódtak. Az IT-csoportok munkájának támogatására a Cisco továbbfejlesztette a Cisco Webex Control Hubmegoldását. Segítségével egyetlen egységes felületen kezelhetők az együttműködéssel kapcsolatos munkafolyamatok az otthoni vagy irodai munka közben.

Forrás: intechsolutionstx.com

Forrás: intechsolutionstx.com

A legfontosabb új fejlesztések

Azonnal telepíthető Webex Assistant, a Cisco hangasszisztens technológiája, amely felváltja az érintőképernyő használatát a közös tárgyalókban, támogatva ezzel a COVID-19 kapcsán bevezetett speciális szabályozásokat. A Control Hub révén a megoldás egyszerűen telepíthető, akár eszközök ezreire is.

A Cisco Webex Control Hub-ról lekérhető kimutatások révén egyszerűen követhető a tárgyalók kihasználtsága. Ezek az adatok a jelen helyzetben új értelmet nyertek: segítenek a gyakoribb takarítások ütemezésében, illetve a social distancing tervezésében is.

A valós idejű adatok révén a szakemberek optimalizálhatják az online megbeszélések minőségét, hatékonyabban elháríthatják az esetleges hibákat, támogatni tudják a távolról dolgozó munkatársakat, miközben arról is értékes információkat nyernek, hogy miként alakul az irodába visszatérés és a munkafolyamatok átalakítása.

Túl ezen: a munkafolyamatok megkönnyítésére a Cisco integrálta a Webex Teams és a Box alkalmazást, a vezető felhő alapú tartalomkezelő platformot, amelyet a Fortune 500 vállalatainak 68%-a, illetve világszerte közel 100 000 vállalkozás használ.

A Webex Teams rendkívül biztonságos, egyszerűen használható beépített fájlmegosztó funkcióval rendelkezik, és a használók mostantól a Microsoft OneDrive mellett a Box platformját is használhatják munkájukhoz.

Forrás: infovilag.hu

Kapcsolódó cikkek: