Automatizált látogató kezelés és hozzáférés-vezérlés a Primion-tól

A Primion csoport egyike a német hozzáférés ellenőrzési piac vezető vállalatainak. A Primion Prime Visit fejlesztésük megkönnyíti a vállalatok számára a professzionális látogatáskezelés megvalósítását, egyben összekapcsolható más területekkel, így például a beléptetés ellenőrzésével, a műveletek széleskörű automatizált szervezésével.

Forrás: Primion

Forrás: Primion

A rendszer az összes biztonsági szempont megtartása mellett, a látogatók számára is pozitív, professzionális összbenyomást nyújt. A Prime Visit, világos és könnyen érthető, önmagában is használható, vagy a funkcionális beléptető rendszerrel kombinálható. Egyéb funkciói mellett, attól függően, hogy ügyfelek, alkalmazottak, vagy szolgáltatók érkeznek a vállalathoz, a különböző vállalati hozzáférési opciókat, például a tárgyalóhelyiségekhez, vagy a raktárhelyiségekhez is, interaktív térkép funkcióval mutatja.

A cégek méretétől függően a látogató menedzsment egyedileg tervezhető és beállítható. A rendszer munkafolyamat-forgatókönyvekkel automatizálja a rutinfeladatokat, ami által a működési folyamatok is jelentősen leegyszerűsíthetők.

Működési modell

A Primion Prime Visit az előzetesen tervezett látogatások esetén e-mailt küld, amelyben a látogató beírhatja adatait. Az átküldésre kerülő üdvözlő üzenetben minden lényeges információt megadunk, például a dátumot, az időt, a parkolási lehetőségeket és az útvonaltervet. Az elérhetőségek továbbítása után a látogató röviddel a találkozó előtt QR-kódot és automatikus emlékeztetőt kap a mobiltelefonjára. A fogadó cég a megbeszélést naptár formátumban tárolja, beleértve az összes szükséges vendégadatot. A vendég recepcióra érkeztével egyidőben jön a QR-kód is és automatikusan kinyomtatásra kerül a látogatói kitűző a meghatározott beléptető engedélyekkel. Ugyanakkor az érintett alkalmazottat e-mailben értesítik arról, hogy a vendége megérkezett. Ezt követően minden további intézkedés automatikusan indul: A lefoglalt tárgyaló nyitva van, a világítás és a fűtés, vagy a légkondicionálás be van kapcsolva. Azaz széleskörben automatizált műveletekről beszélünk.

Forrás: Primion

Forrás: Primion

A látogató által továbbított adatok tárolása, vagy törlése GDPR-kompatibilis. Például beállítható egy időtartam, amely után az adatok automatikusan törlődnek, vagy a látogató ezt önállóan törölheti, amikor megkezdi látogatását a bejelentkezési folyamat során. Az előzetesen tervezett látogatásokhoz hasonlóan, a látogatói menedzsmentnek köszönhetően, a spontán látogatások is koordinálhatók rövid időn belül, előzetes bejelentkezések nélkül. A vendég vagy egy úgynevezett “kioszk terminálra” jelentkezik be, vagy a cég névjegykártyájának beolvasásával – minden más itt is automatikusan fut.

Forrás. Git – sicherheit, primion.de

Kapcsolódó cikkek: