Már bizonyított az az analitikai technológia, ami a valós idejű vásárlói viselkedést hivatott optimalizálni. Ezzel a technológiával tovább erősíti az Axis Communications az üzlet optimalizálásra fókuszáló kínálatát a gyorsan növő piacon.
A vásárlói viselkedés elemzése
A Cognimatics technológiáját például ember számlálásra, a sorbaállás elemzésére és a kihasználtság becslésére használhatjuk. Termékei jól ismertek és sikeresen használtak a kereskedelmi szektorban. „Az elhivatottságuk, hogy innovatív és könnyen használható termékeket fejlesszenek, beleillik az Axis üzletpolitikájába, ezáltal a legjobb megoldásokat kínálja a különböző vásárlói igényekre. Elkötelezettek vagyunk abban, hogy a partnereinknek és végfelhasználóinknak olyan megoldásokat kínálhatunk, amelyek természetes kiegészítői a meglévő Axis megoldásoknak.” – mondta Ray Mauritsson, az Axis Communications vezérigazgatója.
A Cognimatics-ot 2003-ban alapították Svédországban, központja Lundban van és jelenleg 12 alkalmazottal dolgozik. Több mint 70 országban képviselteti magát disztribútorokon és rendszerintegrátorokon keresztül. A vállalat számos videó analitikai alkalmazást kínál, amelyek olyan éleslátó viselkedési intelligenciával ruházzák fel az alkalmazások felhasználóit, amivel azok optimalizálhatják működésüket, javíthatják a vásárlás élményét és növelhetik a biztonságot. Az Axis Communications és a Cognimatics már évek óta együtt dolgozik mérnöki és értékesítési területen, hogy integrált megoldást kínáljanak számos közös ügyfélnek.
„Korábban a demográfiai analitikák mindig jelentős befektetést jelentettek mind hardver mind licenc oldalon. Ezek a beágyazott applikációk az igazi erejüket a mai IP kamerákkal együtt mutatják meg.” – mondta Rikard Berthilsson, a Cognimatics ügyvezetője.
A Cognimatics képviseletét Magyarországon az Aspectis Kft. látja el.
Kapcsolódó cikkek:
Három új Axis beltéri kamera irodák, ker. egységek számára
Új Axis mini dóm kamerák a diszkrét beltéri videó megfigyeléshez. HDTV képminőség