Új Commend forgalmazó a hazai piacon

A korszerű városi információs technológiákkal foglalkozó Commend nem ismeretlen olvasóink előtt, hiszen a márka úttörő fejlesztéseivel mi is foglalkoztunk az előző években, igaz az SBT Protect mezében. Most Ertinger Imrét, a nemrégiben megalakult Commend Hungary Kft. ügyvezetőjét kérdeztük az új cég alapításának okairól és céljairól.

A cégalapítók balról jobbra: Ioan-Catalin Mureasan, Andreas Hrdlicka és Ertinger Imre

Kedves Imre! Téged az SBT Protect Kft. nevéhez köt a piac, mi az oka a váltásnak?
Nagyon fontos már a legelején kiemelni, hogy nem váltásról van szó. A Commend felkérésére elsősorban társtulajdonosként veszek részt az új cég felépítésében és ez nem jelenti azt, hogy az SBT Protect Kft.-ben betöltött szerepem változna.

Mikor indul az új vállalkozás?
2024. júliusában történt az alapítás, amelyet egy hosszabb előkészítő munka előzött meg és természetesen temérdek teendő van még előttünk.

Ha jól tudom, a Commend már eddig is jelen volt a magyar piacon, csak Bécsből történt a kiszolgálás. Mi a célja a magyarországi jelenlét erősítésének?
Így van, a Commend nem új szereplője a magyar piacnak, hiszen a korábbi években számos sikeres és komoly referenciaértékű projektet bonyolított már le a vállalat az országban. A változás célja, hogy partnereinket közvetlenül tudjuk kiszolgálni és támogassuk munkájukat valamint, hogy a végfelhasználókhoz is teljeskörűen jussanak el a Commend termékek és megoldások. Leányvállalatként legfőbb célunk, hogy aktív jelenlétünkkel tovább népszerűsítsük a Commend márkát.

Milyen üzleti célokkal lép a hazai piacra Commend magyarországi képviselete?
Rövidtávú célokból talán a legfontosabb az imént említett támogatási szerepkör, mind a partnereink, mind a végfelhasználók irányába, azonban természetesen fontos feladatunk a márka népszerűsítése a hazai piacon. A közeljövőben szeretnénk megjelenni szakmai rendezvényeken, ahol lehetőségünk adódik bemutatni a termékpalettát, illetve továbbra is keressük az együttműködési lehetőségeket hazai cégekkel és végfelhasználókkal, hiszen a Commend termékkörrel a kommunikáció számos területét le tudjuk fedni, legyen ez ipari kommunikáció, a tömegközlekedés célterületei, de kifinomult megoldásokkal rendelkezünk az egészségügy területén, a büntetésvégrehajtásban, vagy éppen parkolókban és liftekben is.

Néhány szóban be tudnád mutatni a Commend újdonságait?
Személyes kedvencem az Ivy, a világ első beszélgetésalapú, mesterséges intelligencia által vezérelt intercom hangasszisztense. Működése jelentősen tehermentesíti a diszpécserszolgálat munkatársait a rutinfeladatokban, például közlekedési útbaigazítást ad vagy megkeresi a legközelebbi jegyautomatát. Az ilyen jellegű kérdések sokszor merülnek fel és arányaiban nagy terhelést jelentenek a kollégáknak. Az Ivy lehetővé teszi számukra, hogy a vészhelyzetekre és egyéb különleges szituációkra koncentrálhassanak, amelyeknél valóban szükséges az emberi beavatkozás, döntéshozatal és kreatív gondolkodás.
Az Ivy mindig elérhető és pontosan, hosszú várakozási idők nélkül válaszol. A beszélgetésalapú AI technológia messze túlmutat egy tipikus chatbot képességein. Ellentétben a chatbotokkal, amelyek csak előre meghatározott kifejezésekre tudnak válaszolni, az Ivy Virtuális Asszisztens a természetes nyelv megértését alkalmazza a nyílt végű kérdések értelmezéséhez és megválaszolásához. A válaszokat képes adatbázisokból vagy akár az internetről is begyűjteni.

Köszönjük a beszélgetést, sok sikert kívánunk a cég indulásához!
Mi is köszönjük a lehetőséget és természetesen bármilyen felmerülő kérdés esetén örömmel állunk az érdeklődők rendelkezésére.