Ha jól tudom, a Commend már eddig is jelen volt a magyar piacon, csak Bécsből történt a kiszolgálás. Mi a célja a magyarországi jelenlét erősítésének?
Így van, a Commend nem új szereplője a magyar piacnak, hiszen a korábbi években számos sikeres és komoly referenciaértékű projektet bonyolított már le a vállalat az országban. A változás célja, hogy partnereinket közvetlenül tudjuk kiszolgálni és támogassuk munkájukat valamint, hogy a végfelhasználókhoz is teljeskörűen jussanak el a Commend termékek és megoldások. Leányvállalatként legfőbb célunk, hogy aktív jelenlétünkkel tovább népszerűsítsük a Commend márkát.
Milyen üzleti célokkal lép a hazai piacra Commend magyarországi képviselete?
Rövidtávú célokból talán a legfontosabb az imént említett támogatási szerepkör, mind a partnereink, mind a végfelhasználók irányába, azonban természetesen fontos feladatunk a márka népszerűsítése a hazai piacon. A közeljövőben szeretnénk megjelenni szakmai rendezvényeken, ahol lehetőségünk adódik bemutatni a termékpalettát, illetve továbbra is keressük az együttműködési lehetőségeket hazai cégekkel és végfelhasználókkal, hiszen a Commend termékkörrel a kommunikáció számos területét le tudjuk fedni, legyen ez ipari kommunikáció, a tömegközlekedés célterületei, de kifinomult megoldásokkal rendelkezünk az egészségügy területén, a büntetésvégrehajtásban, vagy éppen parkolókban és liftekben is.
Néhány szóban be tudnád mutatni a Commend újdonságait?
Személyes kedvencem az Ivy, a világ első beszélgetésalapú, mesterséges intelligencia által vezérelt intercom hangasszisztense. Működése jelentősen tehermentesíti a diszpécserszolgálat munkatársait a rutinfeladatokban, például közlekedési útbaigazítást ad vagy megkeresi a legközelebbi jegyautomatát. Az ilyen jellegű kérdések sokszor merülnek fel és arányaiban nagy terhelést jelentenek a kollégáknak. Az Ivy lehetővé teszi számukra, hogy a vészhelyzetekre és egyéb különleges szituációkra koncentrálhassanak, amelyeknél valóban szükséges az emberi beavatkozás, döntéshozatal és kreatív gondolkodás.
Az Ivy mindig elérhető és pontosan, hosszú várakozási idők nélkül válaszol. A beszélgetésalapú AI technológia messze túlmutat egy tipikus chatbot képességein. Ellentétben a chatbotokkal, amelyek csak előre meghatározott kifejezésekre tudnak válaszolni, az Ivy Virtuális Asszisztens a természetes nyelv megértését alkalmazza a nyílt végű kérdések értelmezéséhez és megválaszolásához. A válaszokat képes adatbázisokból vagy akár az internetről is begyűjteni.
Köszönjük a beszélgetést, sok sikert kívánunk a cég indulásához!
Mi is köszönjük a lehetőséget és természetesen bármilyen felmerülő kérdés esetén örömmel állunk az érdeklődők rendelkezésére.