Kétségtelen tény, hogy a Hanwha erőteljesen igyekszik fejleszteni biztonságtechnikai portfólióját. Egyelőre a Samsung logót (is) használva, egyfajta védernyőként. Ettől függetlenül, bizonytalanság uralkodott el a Samsung Techwin egykori nagy piacain, ami az értékesítési eredményeiken is erőteljesen meglátszik.
Tekintve, hogy a koreai nagyok elsődleges piacai között szerepel az észak-amerikai térség (elsődlegesen az USA), egy erőltetett márkaváltás biztosan a globális eladási eredmények drasztikus romlását vonja maga után. Már 2016-ban erősen jelentkeztek annak jelei, hogy a globális piac rosszul reagál az ismert név elhalványulására. Az eredeti megállapodás szerint, 2017-ig használhatják a “Hanwha” termékek a Samsung logót.
Legyünk őszinték, egy átlagos végfelhasználó számára itthon sem mond semmit a Hanwha név. Amennyiben a cég nem kezd erőteljes image-építésbe, és/vagy a hazai disztributorok ezt nem teszik meg vele kart-karba öltve / helyette, akkor az egykor erőteljes termékpaletta fénye végleg leáldozhat.