A Motorola Solutions bejelentette a VESTA NXT , nagy teljesítményű 9-1-1 szoftver bevezetését, amely maximalizálja a segélyhíváskezelő sebességét és hatékonyságát, miközben csökkenti az információs túlterhelést és a stresszt.
A technológia egy virtuális válaszasszisztenst kínál, amely mesterséges intelligencia segítségével oldja meg a segélyhívásokat, és kapcsolja össze a hívókat az erőforrásokkal, ami becslések szerint 20-35%-kal csökkentheti a híváskezelő munkaterhelését. Egyetlen platformra hozza a kritikus adatokat – például térképeket, alaprajzokat, hívóinformációkat és egyebeket – a közbiztonsági rendszerekről és segítő mesterséges intelligencia segítségével kinyeri és összegzi az információkat, és segíti a híváskezelőket, hogy gyorsabban megosszák a kulcsfontosságú hívásadatokat a diszpécserekkel.
“Amikor egy személy tárcsázza a 9-1-1-et, a híváskezelőt elárasztja az adatok özöne, amelyeket másodpercek alatt fel kell dolgoznia és ellenőriznie kell, mielőtt a diszpécser segítséget küldhetne” – mondta Todd Piett, a Motorola Solutions parancsnoki központi technológiákért felelős vállalati alelnöke. „A teljes híváskezelési munkafolyamatot egyetlen platform alá hoztuk, és átgondolt tervezést és mesterséges intelligenciát alkalmaztunk a kulcsfontosságú ismeretek rendezésére, felszínre hozatalára és szintetizálására. A VESTA NXT áthidalja az információs szakadékot a híváskezelő és a diszpécser között és kulcsfontosságú környezeti információkat jelenít meg a stresszhelyzetben lévő híváskezelő támogatása érdekében”